niedziela, 4 listopada 2012

Hej.!
Miałam dodać czwarty rozdział dzisiaj, ale chcę Was trochę przetrzymać i rozdział zostanie dodany jutro, lecz mam dla Was coś w zamian. Na początku ja i Lucy pisałyśmy, że będę pisała również imaginy i właśnie mam dla Was jeden krótki imagin, krótki bo krótki, ale zawsze coś. Mam nadzieję, że się Wam spodoba./Joanne

*Ty i Niall jesteście najlepszymi przyjaciółmi i znacie się od urodzenia.*
Niall: Jak powiedzieć dziewczynie, że ją kocham.?
T.I.:
Normalnie.
Niall:
Mogę spróbować na Tobie.?
T.I.: Jasne.
Niall: Kocham Cię.!
T.I.: Idealnie, a teraz idź i powiedz to tej wspaniałej dziewczynie.
Niall: Już to zrobiłem.

Po czym połączyliście się w czułym i namiętnym pocałunku.

*Ty i Niall jesteście już razem dwa lata i planujecie wspólną przyszłość.*




Mam nadzieję, że się spodobał. I mam do Was prośbę. Naprawdę bardzo proszę o komentarze, gdyż poważnie zastanawiam się nad tym czy nie przestać pisać./ Joanne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz