sobota, 25 maja 2013

UWAGA!

Chcę Was najmocniej przeprosić za to, że od dwóch tygodni nie pojawił się rozdział, ani one shot, ani nic. Mam po prostu teraz nawał prac klasowych, kartkówek, sprawdzianów, zawody, konkursy itd. Mam też pewne problemy osobiste i brak weny. Mam już trochę zaczęty kolejny rozdział, ale muszę go bardziej dopracować. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Za dokładnie 4 dni będę miała 4 dni wolnego, wtedy na pewno pojawią się kolejne rozdziały i jakiś one shot lub imagin. Najmocniej Was przepraszam. Tak jak wspominałam za 4 dni pojawią się kolejne rozdziały. A i mam jeszcze małą prośbę...JEŚLI CZYTACIE TO KOMENTUJCIE. WASZE OPINIE NAPRAWDĘ WIELE DLA MNIE ZNACZĄ. I MIŁO JEST WIEDZIEĆ, ŻE MAM DLA KOGO PISAĆ. Kocham Was! /Wasza Jo : ) x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz