wtorek, 5 marca 2013

ZAWIESZENIE BLOGA.!

Więc chcę abyście wiedziały, bądź też wiedzieli, że pisząc tę wypowiedź płaczę...tak płaczę. Może dla Was to błahostka, ale ja naprawdę przywiązałam się do tego bloga, jednakże szkoła zmusiła mnie do zawieszenia go na czas nieokreślony. Naprawdę pokochałam Was, bohaterów i pisanie  opowiadań i imaginów dla Was oraz dla siebie przede wszystkim. To stało się moim hobby, jednakże tak jak wspominałam szkoła zabiera mi czas na to. Po drugie widzę, iż przy każdym rozdziale, imaginie itp. jest coraz mniej komentarzy, więc nie wiem czy publikowanie moich wypocin ma sens. /Jo
Oczywiście nie przestaniemy pisać, ale nie będziemy tego publikować przynajmniej na razie. Kiedy będziemy miały już więcej czasu zapewne wznowimy działalność na blogu. Mam nadzieję, że zrozumiecie i kiedy już wznowimy działalność to zajrzycie do nas. Decyzję podjęłam razem z Lucy. xx Wiedzcie, że na zawsze pozostaniecie w naszych sercach. xx /Lucy & Joanne

5 komentarzy:

  1. szkoda :( ale mam nadzieje ze to tylko na chwile , bo już nie moge sie doczekac ;) naprawde świetnie piszecie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutno mi ;( prosze nie róbcie tego ...

    OdpowiedzUsuń
  3. smutno smutno ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, oj, oj.....

    Zapraszam na mój blog xd
    -----> http://misiateuszka.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak odwiesisz to mi napisz, bo przeczytałam rozdziały i mega mi się spodobało <3 Czekam na kolejny <3 Informuj mnie na tt :
    @iDreaaamer

    OdpowiedzUsuń